Norite kuo daugiau sužinoti apie SEO, kadangi tai dažnai yra įvardijama kaip geriausia reklamos galimybė? Požiūris yra geras. Kuo daugiau bus žinoma – tuo pačiu bus paprasčiau pamatyti ir privalumus, kurie skatina rinktis šią, o ne kitą skaitmeninės rinkodaros opciją.

SEM (https://www.fad.lt/tag/sem/) arba kitaip SEO – geriausias šiuo metu siūlomas skaitmeninės rinkodaros pasirinkimas. Žemiau pateikiame daugeliui kylančius klausimus, kurie padės geriau suprasti šios reklamos galimybes.

Kiek kainuoja SEO?

SEO kainos yra vertinamos dvejopai. Tiek, kiek bus mokama SEO specialistui ir tuo pačiu tiek, kiek reikės papildomai investuoti, kad būtų galima pasiekti naudą. Sudėtinės dalys yra įvairios ir dažniausiai geras SEO specialistas su jomis supažindina išsamiai.

Ar tinka bet kokiam verslui?

SEO tikrai tinka bet kokiam verslui. Tai yra puiki galimybė pasiekti daugiau, būti našesniu nei Jūsų konkurentai. Ir jokio skirtumo, ar Jūsų verslas yra senas, ar jaunas. Galimybės yra labai plačios, tad tik reikia rasti tokią reklamos strategiją, kuri geriausiai tinka Jūsų atveju.

Kaip greitai atsiperka?

Atsiperkamumo aspektai yra labai sunkiai pamatuojami, kadangi tai priklauso nuo daugelio veiksnių. Ne tik nuo paties verslo, tačiau taip pat ir nuo konkurentų. Kadangi dažniausiai SEO specialistai negali pasakyti tikslaus atsiperkamumo lygio – reikia laiko.

Ar nauda yra ilgalaikė?

Taip, SEO paslaugos dažniausiai ir yra labai mėgstamos dėl to, kad jų atsiperkamumo lygis yra labai aukštas ne tik tokiu atveju, kai pati reklama yra užsakoma, tai yra, kai ją yra investuojama, tačiau ir tokiu atveju, kai investicija yra baigta. Dažniausiai ir tuomet reklamos nauda juntama.

Ar tai tas pats kas ir Google ads?

Ne, Google reklama yra visai kitokia. Tačiau kai norisi pačios geriausios naudos, žinoma, kad erta suderinti abi šias reklamos opcijas.

Visada geriausia yra tartis su specialistais, kurie atlieka SEO. Tokiu atveju būsite tikras, kad žinote viską, ką ir reikia žinoti. O kuo daugiau informacijos – tuo dažniausiai yra kur kas paprasčiau suprasti reklamos galimybes ir nuspręsti dėl jos pasirinkimo.